Translate

zaterdag 17 september 2011

Paradise

Blogger en Picnik deden de afgelopen dagen vreemd; het was niet mogelijk foto's te zien/op te starten. Nu ineens is dit weer mogelijk dus.... bloggen maar die paar foto's ^^

bezoek aan het nationale park aan de noordkust

onze buren


ontbijtje

alle kleine biggetjes zijn dood (zo sneu!), mm nieuwe poging....
 
deze week in beeld gebracht

Het is nu zaterdag en morgen moeten we helaas dit paradijsje verlaten. De tijd vliegt voorbij want we hebben het hier heerlijk, verbrassen onze tijd met lezen, zwemmen, eten en drinken. Af en toe een ritje, want mijn verstuikte enkel, die helemaal paars is en gezwollen, belet mij het lopen. Gisteren was ik erg verdrietig, ik zag op tegen de 2e week en wilde liever naar huis. Immers ik kan niks, wandelen al helemaal niet. Vandaag gaat het iets beter, maar het blijft bij strompelen; erg vermoeiend. We zien wel hoe het gaat.


Dikke kus
Carina

Geen opmerkingen: